משחקי יום הולדת של פעם

אנחנו ההורים זוכרים ונוצרים את מפגשי הכיתה, במסיבות ימי ההולדת, כשהיינו ילדים.
משחקים מצחיקים ומהנים המממשים את חדוות הילדות, תחרויות היתוליות ואתגרים שונים.בשיחות שלנו אמרנו פעמים רבות "חבל שהילדים של היום לא משחקים את המשחקים שאנו שיחקנו בילדותינו", "חבל שאי אפשר לחגוג יום הולדת של פעם" בתיאטרון האור יצרנו פעילויות מקוריות וייחודיות למסיבות יום הולדת המותאמות בקפידה לגילאי הילדים/ות החוגגים/ות.

משחקי יום הולדת של פעם- ייחודה של הפעילות, שאנו מציעים ביום הולדת של פעם, היא השילוב של מגוון רחב של משחקי תחרות אהובים מהילדות שלנו, יחד עם נושאים המגבירים את הגיבוש והתחרות המהנה, כמו למשל תחרות בין הקוסמים לפיות, תחרות בין ילדי השמש לילדי הרוח תחרות בין גיבורי העל לגיבורות העל ועוד. הנושא שמוביל את האירוע נבחר על ידי הילד/ה החוגג/ת. הפעילות משלבת אלמנטים מעולם התיאטרון כתלבושות, דמויות, דרמה ופעילות בתוך סיפור.
האירוע מתאים לכל חלל אפשרי. בית, חדר פעילות בבניין מגורים, גן ילדים ועוד.
הפעילות מתאימה לגילאי 4-6
חפשו את המטמון – פעילות נוספת ייחודית לתיאטרון האור היא המשחק חפשו את המטמון. הפעילות מתרחשת בפארק הנמצא בקרבתכם ולפי בחירתכם. נציג התיאטרון מגיע אל הפארק ויוצר כתבי חידה הכתובים בחרוזים. כתבי החידה נוצרים בהתאם לכל פארק ומוטמנים במקומות מיוחדים ומאתגרים. כל פתק מוביל אל פתק נוסף. הילדים/ות צריכים/ות לפענח את הרמזים המופעים בכל פתק כדי למצוא את מקום המסתור של הפתק הבא. כל האורחים זוכים להשתתף בפתרון החידות ומציאת כתבי החידה. רגע השיא הוא מציאת המטמון. המטמון עצמו נבחר על ידי הילד/ה החוגג/ת וההורים.
הפעילות מתאימה לגילאי 7-10
אש לילה – מי לא זוכר את אימוני השדה בתנועות הנוער. בתיאטרון האור יצרנו פעילות מקורית, ייחודית, מהנה ובלתי נשכחת. הפעילות מתרחשת בשעות החשיכה בפארק באזור מגוריכם ועל פי בחירתכם. במהלך הפעילות זוכים/ות הילדים/ות להשתתף במשחקים מקוריים וייחודיים רק לתיאטרון האור: משחק המעפילים ומשחק הילד/ה הנעלם/ת. במהלך המשחקים נחשפים למושגים מספרי ברזל, פזצטא ותג בצצת ולומדים להשתמש בהסוואה, על ידי תנועה, זחילות שונות והתייחסות לגוון, ברק, צליל, צורה ותוואי לוואי. הקינוח הוא צ'יזבט – סיפור מותח, מרתק ומהנה וכיבוד בקומזיץ לאור מדורה.
הפעילות מתאימה לגילאי 9-13
משחקי תיאטרון – פעילות ייחודית נוספת היא יום הולדת משחקי תיאטרון. במהלך הפעילות נחשפים/ות הילדים/ות לרזי התיאטרון ומשתתפים במשחקי תיאטרון בהם מתנסים שחקנים מקצועיים במהלך הכשרתם. המשחקים מגוונים ומותאמים בקפידה לגילאים השונים. המשחקים משלבים יצירתיות, צלילים ותנועה וכן שימוש בסגנונות תקשורת שונים. המשחקים מהנים ומעניקים חוויה מיוחדת ובלתי נשכחת. המשחקים נבחרים על ידי הילדים/ות החוגגים/ות וההורים.
הפעילות מתאימה לגילאי 4-12
הפעילויות נוצרו ע"י יוסי וייס שחקן מקצועי, יוצר, מפיק ומדריך ילדים בעל ניסיון רב שנים.