תפריט | הצגות לקייטנות, הפעלות לקייטנות
חייגו לפרטים והזמנות 072-397-1562

הצגות לקייטנות, הפעלות לקייטנות

ילדים השוהים בקייטנה נמצאים בתקופה של חופשה וזקוקים לפעילות המאפשרת שחרור ממתחים וממחויבויות. כמו כן זקוקים הילדים בקייטנות לחוויות מיוחדות, מהנות ומקוריות אשר משאירות חותם וזיכרון לזמן ארוך.
תיאטרון האור מציע הצגות לקייטנות אשר עונות על הצרכים הרבים של קהל הילדים. הגישה הננקטת במהלך ההצגות היא גישה המתאפיינת ב"דיבור בגובה העניים" של הילדים והתייחסות המכבדת את קהל הילדים.

הדבר בא לידי ביטוי ברמת הכתיבה המקצועית והמוקפדת אשר משלבת שפה נכונה, חרוזים, דגשים חינוכיים, דרמה וקשר שוטף עם קהל הילדים. ההפקה המוסיקלית עשירה מאוד ומאתגרת. הפקת התפאורה, התלבושות והאביזרים מושקעת מאוד ומתבצעת על ידי גדולי היוצרים בארץ.

בכל ההצגות נמצאות הדמויות בקשר שוטף עם קהל הילדים ובחלק מההצגות ממלאים הילדים תפקיד פעיל במהלך ההצגה ולוקחים חלק בהשתלשלות העלילה. ההשתתפות במהלך ההצגה, משמחת את הילדים ומהנה מאוד, שכן הילדים מזדהים עם הדמויות ועוזרים לגיבורים להשיג את רצונם ולהתגבר על המכשולים הניצבים בדרכם ובכך בעצם מממשים בעצמם את רצונותיהם.

ההצגות מתאימות גם לאולמות תיאטרון גדולים וגם לחללים מצומצמים בהם נערכות הקייטנות. בהצגות יכולות לצפות מספר כיתות ביחד ע"פ צרכי הקייטנה ובכך להביא לחיסכון בהוצאה ולאפשרות להזמנת מספר רב של הצגות.
הצפייה בהצגות תיאטרון האור מבטיחה חוויה אומנותית מהנה, מאתגרת ובלתי נשכחת, חוויה אשר הילדים רוצים לשתף ולחלוק עם הוריהם בתום השהות בקייטנה.

ההצגות המומלצות לקייטנות הן:

מלאו פרטיכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

    פיתוח
    התקשרו כעת