תפריט | הצגות לגיל הרך
חייגו לפרטים והזמנות 072-397-1562

הצגות לגיל הרך

ילדים בגיל הרך אשר נמצאים בשלבים הראשונים של התפתחותם החברתית נתקלים במושגים חדשים ובהתמודדויות חברתיות חדשות, מדי יום. התמודדויות אלו מעלות תהיות וחששות רבים. מהם צרכי הזולת? מהו מקומי בקבוצה? מהי חברות? מהו כוחו של ההורה? מהו כוחה של הגננת? איך אשיג את צרכי ואממש את רצונותיי? משמעות האהבה, משמעות החברות, קבלת השונה והחריג, ועוד.

הצגות תיאטרון האור פותחו בהתאמה מיוחדת לצרכי הילדים בגיל הרך. הגישה עדינה, השפה מוקפדת וברורה וחפה מטעויות לשוניות. הנושאים העולים בהצגות מעניקים מענה לשאלות ולתהיות אתן מתמודדים הילדים בגיל הרך. כמו כן ההצגות מהנות, מרתקות ומהוות חוויה אומנותית ראשונית בעלת ערך רב. הילדים נחשפים למגוון אומנויות ביניהן: משחק, מוסיקה בסגנונות שונים ובהפקה עשירה ומושקעת מאוד וכן שירה, ציור ומחזאות. בכל ההצגות נמצאות הדמויות בקשר שוטף עם קהל הילדים ובחלק מההצגות ממלאים הילדים תפקיד פעיל במהלך ההצגה ולוקחים חלק בהשתלשלות העלילה.

ההשתתפות בהצגה, משמחת את הילדים ומהנה מאוד, שכן הילדים מזדהים עם הדמויות ועוזרים לגיבורים להשיג את רצונם ולהתגבר על המכשולים הניצבים בדרכם ובכך בעצם מממשים בעצמם את רצונותיהם. דוגמה לכך ניתן לראות בהצגה "הזחל הרעב", המומלצת מאוד לילדים בגיל הרך. בהצגה זו עוזרים הילדים לצביקי חוקר הטבע למצוא אוכל, ולהאכיל את הזחל הרעב. כמו כן לומדים הילדים את שלבי התפתחות הזחל עד להפיכתו לפרפר וכן על ימות השבוע. בהצגה "בייגלה" אשר מומלצת גם היא מאוד לילדים בגיל הרך, הופכים הילדים לכלבים ומשתתפים בתחרות כלבים, וכן מעניקים לבייגלה חיבוק ונשיקה ובכך מקבלים בעצמם את השונה.

בהצגה בייגלה מתוודעים הילדים למשמעותה וכוחה של האהבה וכן למשמעות החברות. הצגה נוספת המתאימה ומומלצת לגיל הרך היא ההצגה "פרח לב הזהב" המזמינה את הילדים להצטרף למסע מרתק ומאתגר המצריך אהבה ונחישות רבה.

ההצגות שלנו המיועדות לגיל הרך:

מלאו פרטיכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

    פיתוח
    התקשרו כעת