תפריט | הצגות לבתי ספר
חייגו לפרטים והזמנות 072-397-1562

הצגות לבתי ספר

השאלה איך לחלק את תקציב סל התרבות של ילדי בית הספר הינה שאלה שמעסיקה רבות את כל המורות הממונות על סל התרבות בבית הספר.

האם להשתמש בכל התקציב להצגה אחת גדולה הכוללת נסיעות לאולם תיאטרון או לצפות במספר הצגות במהלך השנה באולם הנמצא בבית הספר? האם זאת תהיה הצגה מלאה ב"מפורסמים"? הצגה מקורית או עיבוד לסיפור מוכר? הצגה המשלבת חוויה מהנה עם מסרים ודגשים חינוכיים או בידור בלבד?. האם ההצגה משלבת תחומי אומנות שונים כגון: מוסיקה, ציור, מחזאות, משחק ושירה? מהי רמת המקצועיות והאיכות?

הצגות תיאטרון האור מציעות מענה הולם לצרכים הרבים הקיימים בבחירת הצגות לבית הספר.

בראש ובראשונה כל הצגות התיאטרון משלבות דגשים חינוכיים ומסרים חברתיים ותרבותיים בנושאים רבים כגון: קבלת השונה, חברות, משמעותה וכוחה הבונה של האהבה, יושרה, ועוד.

כמו כן לתיאטרון הצגות בנושא זהירות בדרכים. כל זאת תוך כדי הקפדה על שפה נכונה, חריזה וגישה המכבדת את קהל הילדים. כל ההצגות משלבות הפקה מוסיקלית עשירה ומגוונת אשר חושפת את גדולי המוסיקאים בפני קהל הילדים על ידי עיבודים חדשים ליצירות מוכרות וכן יצירות מקוריות. עיצוב התפאורה, התלבושות הבובות והאביזרים בהצגות מתבצע על ידי גדולי היוצרים בארץ.

בכל ההצגות נמצאות הדמויות בקשר שוטף עם קהל הילדים ובחלק מההצגות ממלאים הילדים תפקיד פעיל במהלך ההצגה ולוקחים חלק בהשתלשלות העלילה. ההשתתפות במהלך ההצגה, משמחת את הילדים ומהנה מאוד, שכן הילדים מזדהים עם הדמויות ועוזרים לגיבורים להשיג את רצונם ולהתגבר על המכשולים הניצבים בדרכם ובכך בעצם מממשים בעצמם את רצונותיהם.

ההצגות מתאימות לאולמות תיאטרון גדולים וגם לחללים מצומצמים בתוך בית הספר. בהצגות יכולות לצפות מספר כיתות ביחד ע"פ צרכי בית הספר ובכך להביא לחיסכון בהוצאה.

ההצגות המומלצות לבתי הספר הן:

מלאו פרטיכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

    פיתוח
    התקשרו כעת