תפריט | החלום של לאה
חייגו לפרטים והזמנות 072-397-1562

החלום של לאה

ההצגה "החלום של לאה" הינה הצגה מקורית הכתובה בחרוזים ומבוססת על שירי הילדים של המשוררת והסופרת לאה גולדברג.

ההצגה משלבת הפקה מוסיקלית מושקעת, בובות מרהיבות, משחק וכתיבה איכותית.

בהצגה נפגוש את לאה גולדברג הילדה. לאה אינה מצליחה לישון בשל חלום שחוזר וחוזר כל לילה. בחלום מתווכחים ביניהם גיבורי שירי הילדים של לאה גולדברג, הלא הם  גרמי השמיים. נפגוש את הקשת, הירח, הכוכב, וכן את השמש והרוח. במהלך המפגשים המיוחדים בין לאה והדמויות המגוונות נוצרים השירים האהובים והנצחיים של לאה גולדברג.

"הרוח והשמש כל הזמן רבות ואחת את השנייה בכלל לא אוהבות. הן רוצות שאני אחליט מי מביניהם יותר טובה, מי יותר חשובה, מי הכי אהובה אבל אני לא יודעת מהי התשובה ולכן אני לא מצליחה להירדם  אני לא מצליחה לישון".

  כדי לפתור את הויכוח בין השמש והרוח מנסה להיעזר לאה הילדה בשאר גרמי השמיים אך גם הם חושבים שהם הכי חשובים. לבסוף מגיעות הרוח והשמש אל התחרות הבלתי  נמנעת. במהלך התחרות נוכחים הילדים שדווקא דרך השימוש באהבה ובחום ניתן לממש את הרצונות וכן שהשימוש בכוח מונע זאת.

ההצגה מדגישה את חשיבות התקשורת המקרבת והלא אלימה.

 

יוצרים:

מחזה, בימוי וביצוע: יוסי וייס.

יוסי וייס: שחקן יוצר בעל ותק וניסיון של 23 שנים בתחום היצירה והופעות לילדים במסגרת מערכת החינוך  וסלי תרבות בארץ ובחו"ל.

עיצוב בובות ותפאורה:

עינת סנדרוביץ:  מעצבת ויוצרת בובות ותפאורות איכותיות לתיאטרון

הפקה מוסיקלית:

 גיל עקיביוב: מלחין מעבד ומנהל מוסיקלי בולט בתעשיית המוסיקה בישראל הפיק אלבומים המושמעים ברדיו ובטלביזיה. משמש כמנהל מוסיקלי בהפקות רבות לילדים.

קהל יעד: גילאי 3-6

מלאו פרטיכם בטופס ונחזור אליכם בהקדם:

    פיתוח
    התקשרו כעת